Marketing

6 avantaje ale marketingului prin SMS pentru afacerea ta

Comunicarea și autenticitatea sunt esențiale pentru construirea pe termen lung a oricărei relații – chiar și în mediul de afaceri. Marketingul prin mesajele text (cunoscute și sub acronimul SMS) poate fi modalitatea prin care asiguri o comunicare eficientă, sigură și rapidă între tine și clienții tăi.

Datorită beneficiilor sale, tot mai multe companii apelează la pluginuri pentru marketing prin SMS pentru a comunica cu clienții, dar și pentru a explora noi segmente de public.

Descoperă acum care sunt avantajele marketingului prin SMS pentru afacerea ta:

 

  • Expediere rapidă și eficientă

 

Toată lumea știe că „timpul înseamnă bani” și că lipsa de valorificare a acestuia poate aduce pierderi pentru o companie. Dintre toate canalele de comunicare, SMS-urile sunt cea mai rapidă și eficientă metodă de a transmite informații – 98% din mesajele trimise sunt deschise în primele 15 minute de la livrare! Limita de 160 caractere pentru redactarea mesajelor vă asigură că textul este clar, concis și nu va necesita mult timp pentru a fi citit de client. De asemenea, componenta de programare a SMS-urilor poate economisi timp prețios pentru administrarea companiei.

 

  • Ajunge la mai mulți oameni, în același timp!

 

În prezent, o mare parte din populația globală are acces la un telefon mobil. Astfel, SMS marketingul îți va permite să ajungi la un număr mai mare de oameni, indiferent de datele demografice sau locația geografică. În plus, un mare avantaj îl reprezintă faptul că expedierea sau primirea unui mesaj text nu necesită conectivitate la internet. În consecință, orice persoană care are un telefon funcțional poate primi și afla ultimele știri, informații despre produse, sau oferte de la compania ta..

 

  • Are costuri mai mici

 

SMS-urile sunt o metodă de comunicare ieftină în comparație cu cele din marketingul tradițional. O mulțime de companii și-au putut reduce astfel costurile pe care le presupun imprimarea de pliante promoționale sau promovarea produselor sau serviciilor oferite prin intermediul mass-media (reclame TV și radio, panouri publicitare etc.). În plus, marketingul prin SMS este mult mai rentabil decât metodele de marketing online, cum ar fi anunțurile sponsorizate pe diverse rețele de socializare sau Google+.

 

  • Creează o comunitate de clienți fideli

 

O relație de lungă durată între tine și persoanele care beneficiază de serviciile pe care le oferi se construiește atunci când nevoile acestora sunt ascultate și respectate. Dacă plănuiești să trimiți un mesaj promoțional sau de informare către toată baza de date, lasă-i pe clienții tăi să opteze dacă vor să audă mai multe despre noutățile companiei sau nu. De aceea, opțiunile de abonare/dezabonare trebuie să fie foarte clar exprimate în mesaj. Acest lucru va stârni un sentiment de apreciere în rândul clienților și astfel te vei bucura de loialitatea acestora pentru mai multă vreme.

 

  • Inspiră credibilitate

 

Este adevărat că unele SMS-urile pot crea neplăceri utilizatorilor, în cazurile în care acestea vin din surse nesigure sau rău-intenționate. De aceea, este nevoie ca mesajele transmise să fie securizate, să respecte normele GDPR și conțină informații clare în legătură cu produsele sau serviciile oferite. Toate aceste detalii conferă conferă credibilitate companiei tale și inspiră profesionalism.

 

 

  • Sunt secretul campaniilor de marketing reușite! 

 

Mesajele text sunt un instrument extrem de versatil și se pot integra foarte bine în campaniile de marketing ale business-ului tău. Pe lângă impactul pe care îl pot avea ca instrument de sine stătător în marketing, SMS-urile pot sprijini medii de comunicare populare în rândul consumatorilor, cum ar fi rețelele de socializare sau newsletterele de pe e-mail. De exemplu, un simplu mesaj text care reamintește clienților să își verifice căsuța poștală virtuală, poate ajuta la creșterea ratelor de deschidere a e-mailurilor cu chiar și cu 30%!

Marketingul prin SMS este soluția ideală pentru toate companiile care doresc un canal rapid și eficient de comunicare cu publicul țintă. Dacă vrei să faci cunoscută afacerea ta la scară largă și să câștigi noi clienți, investește într-un plugin de marketing prin SMS și bucură-te de toate avantajele oferite de către acesta!

 

 

 

Articole Similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close
Close