Dejenii reclamă, Primăria ignoră | Sesizarile ONLINE către Primarie, tot in lucru dupa 3 saptamani
De la inceputul acestei luni, dejenii au la dispozitie pe site-ul Primariei o sectiune in care pot semnala online problemele din oras. Ceea ce trebuia sa fie o modalitate eficienta prin care sesizarile, semnalate pana acum pe diverse grupuri de Facebook, sa ajunga la cei responsabili, s-a transformat mai degraba intr-o mare ignoranta.
Desi numarul sesizarilor care apar pe harta online de pe site-ul Primariei a crescut semnificativ, toate au ramas cu status „IN LUCRU”, ceea ce inseamna ca nici cele vechi de 3 saptamani inca nu au fost solutionate, ne-au transmis cei care sperau ca aceasta metoda sa fie o cale usoara de a comunica cu autoritatile.
Dovada sta si poza transmisa de un cititor Dejeanul.ro, realizata chiar astazi. Persoana respectiva a semnalat in 12 septembrie faptul ca ca trotuarul din dreptul Salii Sporturilor si din dreptul parcarii de pe strada Nicolae Titulescu e ocupat intotdeauna de autobuzele unei scoli de soferi si ale unei firme de transport. Fotografia realizata astazi arata ca situatia e in continuare nerezolvata, desi nu necesita prea mult efort din partea Primariei Dej pentru solutionarea ei.
„Nici nu stiu daca cineva citeste aceste sesizari. Pare ca si aceasta platforma e realizata ca multe alte lucruri din oras – au facut-o doar să fie făcută, fara sa o si foloseasca”, ne-a transmis un cititor Dejeanul.ro
Sesizarile catre Primarie pot fi transmise ONLINE AICI (CLICK). Rezolvarea lor, pare insa ca ramane la alegerea celor responsabili si platiti pentru asta, fie că o fac, fie că nu.