ads
publicitate
publicitate
publicitate
 
 
BREAKING NEWSDin OrasEveniment

MARE ATENTIE la PROFI in Dej | Pretul de la casa, mai mare decat la raft – FOTO

Practici neloiale si incorecte la un supermarket Profi din centrul Dejului. Un client ne-a relatat faptul ca la o parte din produse, preturile de la casa de marcat difera de cele de la raft. Evident, diferenta este in beneficiul magazinului, nu al clientului. Pentru astfel de practici, comerciantii risca amenzi de pana la 30 000 de lei, iar daca se intampla in mod repetat, amenda urca pana la 60 000 lei.

Doar doua exemple au fost suficiente pentru a ne demonstra ca ceea ce se intampla la supermarketul PROFI din centrul Dejului nu este o greseala izolata. Clientul care ne-a relatat intamplarea si care spune ca nu este prima data cand se confrunta cu astfel de practici, a cumparat de aceasta data din magazin o caserola cu aripi de pui. Pretul afisat la raft pentru caserola care cantarea 0,772 kg era de 7,71 LEI. La casa de marcat insa, pentru produsul luat de pe raft, clientul a platit 9,64 lei,  adica aproape cat ar fi trebuit sa plateasca pentru 1 kilogram de aripi. La o citire a bonului fiscal vedem si de unde vine aceasta diferenta: in sistemul casei de marcat, pretul pentru un kilogram de aripi este de 12,49 Lei, in timp ce la raft, pretul pentru 1 kg de aripi este de doar 9,99 lei.

Alt produs, problema identica. Acelasi client a cumparat de la acelasi magazin Profi din centrul Dejului, o caserola cu pulpe de pui. Desi la acest produs diferenta este mai mica, practica ramane tot in afara legii. La raft, pe produs, pretul afisat era de 9,89 LEI, iar la casa de marcat, pretul platit de client pentru produs a fost de 10,27 LEI. Diferenta o face tot pretul per kilogram introdus in sistemul casei de marcat, care este mai mare decat cel de pe eticheta produsului.

In cazul in care clientul sesizeaza diferenta de pret la casa de marcat, angajatii magazinului sunt obligati sa ii restituie diferenta, dar sunt obligati si sa corecteze preturile, astfel incat sa fie afisate corect. Pentru astfel de practici, comerciantii pot primi amenzi de pana la 30 000 lei, iar daca recidiveaza, sanctiunea urca pana la 60 000 lei.

Daca va confruntati cu astfel de probleme, puteti sesiza Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului la numarul de telefon 0219551 sau completand online formularul de AICI. (CLICK)

Articole Similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close
Close